عمران

موردی پیدا نشد .

استخدام مهندس عمران با پروانه اشتغال

مهندس عمران با داشتن پروانه اشتغال فرصتهای بیشتری برای اشتغال پیدا می کند. سایت مهندس یاب با فراهم آوردن شرایطی مناسب به مهندسین کمک می کند که با شرکتهای مهندسی همکاری کنند. مهندسین عمران که پروانه اشتغال نظارت، محاسبات و یا اجرا دارند می توانند به سهولت مشخصات کاربری خود را در سایت مهندس یاب درج کنند. در این مطلب روش استخدام مهندس عمران و مزایای سایت مهندس یاب برای اشتغال توضیح داده شده است.

  1. استخدام مهندس عمران ناظر با پروانه اشتغال

 

ناظر حقیقی کیست؟

ناظر شخص حقیقی یا حقوقی دارای پروانه اشتغال بکار در یکی از رشته های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است که بر اجرای صحیح عملیات ساختمانی در حیطه صلاحیت مندرج در پروانه اشتغال خود نظارت می نماید. عملیات اجرایی تمامی ساختمانهای مشمول ماده (4) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان باید تحت نظارت ناظر انجام پذیرد. نظارتی با استخدام مهندسین که پایه بالاتری دارند می توانند حدود صلاحیت و ظرفیت اشتغال خود را ارتقا دهند. بنابر این مهندسینی که پروانه اشتغال نظارت دارند می توانند علاوه بر نظارت به صورت شخصی، در شرکتهای محاسبات و نظارت مشغول به کار شوند.

استخدام ناظر

مهندسین ناظر که پروانه دارند و مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند، می توانند با تکمیل مشخصات کاربری خود و ثبت آگهی این فرایند را در مهندس یاب انجام دهند.

  1. استخدام مهندس عمران محاسب با پروانه اشتغال

مهندس محاسب کیست؟

مهندس حقیقی فردی است که پروانه اشتغال به کار محاسبات خود را از وزارت راه و شهرسازی دریافت کرده است. بسته به پایه ای که مهندس حقیقی دارد می تواند گروه ساختمانی مختلفی را طراحی کند. مثلاً طراح با پایه 3 فقط می تواند گروه ساختمانی الف را طراحی کند. حال آنکه پایۀ 2 می تواند به طراحی ساختمان الف و ب مبادرت بورزد.

شرکتهای طراحی و نظارت ، با استخدام مهندسینی که پروانه دارند و با توجه به بالاتر بودن پروانه شاغلان می توانند حدود صلاحیت و ظرفیت اشتغال خود را ارتقا دهند. بنابراین مهندسینی که پروانه محاسبه دارند می توانند در این شرکتها شاغل شوند.

استخدام محاسب

مهندسین عمرانی که پروانه محاسبات دارند و مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند، می توانند با تکمیل مشخصات کاربری خود و ثبت آگهی این فرایند را در مهندس یاب انجام دهند.

  1. استخدام مهندس عمران مجری با پروانه اشتغال

مجری کیست؟

مهندس مجری حقیقی فردی است که پروانه اشتغال به کار اجرای خود را از وزارت راه و شهرسازی دریافت کرده است . مجری نمایندۀ فنی کارفرما در مورد اجرا و احداث ساختمان است. او مسئول همۀ گامهای احداث و اجرای ساختمان است. بدین معنی که او باید در قبال انجام مراحل ساختمانی خود، به ناظر ساختمان پاسخگو باشد.

حدود صلاحیت مجری حقیقی وابسته به پایه او است. و حدود صلاحیت شرکت مجری نیز وابسته به افراد شاغل در آن است. شرکتهای مجری برای توسعه حدود صلاحیت و ظرفیت اشتغال خود مایل هستند که مهندسین عمران با پروانه اشتغال اجرا را جذب کنند.

استخدام مهندس عمران مجری

مهندسین عمرانی که پروانه اجرا دارند و مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند، می توانند با تکمیل مشخصات کاربری خود و ثبت آگهی این فرایند را در مهندس یاب انجام دهند.

  1. مهندس یاب چگونه به استخدام مهندسین عمران با پروانه اشتغال کمک می کند؟

تمرکز اصلی سایت مهندس یاب بر حوزۀ اشتغال مهندسین بوده است.

برای امر حقوقی سازی پروانه، برخی افراد به صورت واسطه و دلالان وجود دارند. و همکاری با این دلالان ممکن است مشکلاتی برای مهندسین به وجود بیاورد. استفاده از مهندس یاب باعث حذف واسطه میشود. مهندس یاب با پلتفرمهای تماس ویدیویی و دیگر بسترها، شرایطی را فراهم می کند که مهندسین بدون واسطه با شرکتهای مورد نظر خود همکاری کنند.

در مهندس یاب، درجه بندی ای از شرکتها به لحاظ اعتبار آنها ارائه می شود. تا مهندسین با طیب خاطر اقدام به حقوقی سازی کنند.

دیگر مزیت مهندس یاب، این است که حریم خصوصی شما حفظ می شود. یعنی اطلاعات تماس شما، فقط در صورت تمایل شما به طرف دیگر داده می شود.

سهولت کاربری مزیت دیگر مهندس یاب است. شمارۀ تلفن همراه شما به عنوان حساب کاربری شما عمل می کند. و به راحتی و سریع می توانید کار با سایت مهندس یاب را شروع کنید.

استخدام مهندس عمران با سابقه محاسبات

یک راهکار ساده برای موفقیت شما

چرا باید از مهندس یاب استفاده کنید ؟!

تمرکز خدمات مهندسی

تمامی مهندسان 7 رشته ساختمان می توانند در این سامانه فعالیت نمایند و این یعنی پلتفرمی برای ارتباط تمامی مهندسان باهم و یا شرکت های مهندسی

آسانی و کارایی

سعی کرده ایم پلتفرم مهندس یاب را بر اساس سادگی و سهولت طراحیکرده و مخاطب را با کوتاه ترین مسیر به مقصودش راهنمایی کنیم

ارزش یابی و رتبه بندی

یکی از خدمات مهندس یاب ارزش یابی و رتبه بندی واقعی شرکت ها و مهندسان بر اساس تجربه کاری ، دانش و سوابق مناسب کاری است که بزودی شاهد آن خواهیم بود

شفافیت و حذف واسطه

شفافیت کاری و حفظ حریم شخصی یکی از اصول این سامانه است و همچنین حذف واسطه های معرفی مهندسان در مهندس یاب حذف شده است.