برق

موردی پیدا نشد .

استخدام مهندس برق با پروانه اشتغال

مهندسین برق دارای پروانه اشتغال فرصتهای بیشتری برای فعالیت خواهند یافت. سایت مهندس یاب شرایطی را مهیا می کند تا به مهندسین کمک کند تا با شرکتهای مهندسی همکاری کنند. مهندسین برق که پروانه اشتغال نظارت، محاسبات و یا اجرا دارند می توانند به راحتی رزومه یا مشخصات خود را در سایت مهندس یاب ثبت کنند. در این مقاله روش استخدام مهندس برق و مزایای سایت مهندس یاب برای کاریابی توضیح داده می شود.

1. استخدام مهندس برق ناظر با پروانه اشتغال

 

ناظر حقیقی کیست؟

ناظر شخصی است که پروانه اشتغال به کار در یکی از رشته های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است. او ناظر بر اجرای صحیح مراحل احداث ساختمان در حیطه صلاحیت درج شده در پروانه نظارتی خود است. عملیات اجرایی تمامی ساختمانهای مشمول ماده (4) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان باید تحت نظارت ناظر انجام پذیرد. شرکت نظارتی با استخدام مهندسین با پایه بالاتر این امکان را خواهند داشت  که حدود صلاحیت و ظرفیت اشتغال خود را توسعه دهد. لذا مهندسین واجد پروانه اشتغال نظارت می توانند علاوه بر نظارت به صورت شخصی با شرکتهای محاسبات و نظارت همکاری کنند.

 

استخدام ناظر

مهندسین با پروانه اشتغال به کار نظارت که مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند، می توانند مشخصات کاربری خود را در سایت مهندس یاب درج کنند.

مهندسین ناظر که پروانه دارند و مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند. می توانند با تکمیل مشخصات کاربری خود و ثبت آگهی این فرایند را در مهندس یاب انجام دهند.

مهندس ناظر برق

2. استخدام مهندس برق محاسب با پروانه اشتغال

مهندس محاسب کیست؟

مهندس حقیقی فردی است که پروانه اشتغال به کار محاسبات برق خود را از وزارت راه و شهرسازی دریافت کرده است. بسته به پایه ای که مهندس حقیقی دارد می تواند گروه ساختمانی مختلفی را طراحی کند.

شرکتهای طراحی و نظارت ، با استخدام مهندسینی که پروانه دارند و با توجه به بالاتر بودن پروانه شاغلان می توانند حدود صلاحیت و ظرفیت اشتغال خود را ارتقا دهند. بنابراین مهندسینی که پروانه محاسبه دارند می توانند در این شرکتها جهت طراحی تأسیسات برقی پروژه شاغل شوند.

استخدام محاسب

مهندسین برق که پروانه محاسبات دارند و مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند، می توانند با تکمیل مشخصات کاربری خود و ثبت آگهی این فرایند را در مهندس یاب انجام دهند.

3. استخدام مهندس برق مجری با پروانه اشتغال

مجری کیست؟

مهندس مجری حقیقی فردی است که پروانه اشتغال به کار اجرای خود را از وزارت راه و شهرسازی دریافت کرده است . مجری نمایندۀ فنی کارفرما در مورد اجرا مراحل تأسیسات برقی ساختمان است. او مسئول همۀ گامهای اجرای تأسیسات برقی ساختمان است. بدین معنی که او باید در قبال انجام مراحل مختلف تأسیسات برقی ساختمانی خود، به ناظر تأسیسات برقی ساختمان پاسخگو باشد.

حدود صلاحیت مجری حقیقی وابسته به پایه او است. و حدود صلاحیت شرکت مجری نیز وابسته به افراد شاغل در آن است. شرکتهای مجری برای توسعه حدود صلاحیت و ظرفیت اشتغال خود مایل هستند که مهندسین برق با پروانه اشتغال اجرا را جذب کنند.

استخدام مهندس برق مجری

مهندسین برق که پروانه اجرا دارند و مایلند به عنوان عضو هیئت مدیره یا شاغل استخدام شوند، می توانند با تکمیل مشخصات کاربری خود و ثبت آگهی این فرایند را در مهندس یاب انجام دهند.

4. مهندس یاب چگونه به استخدام مهندسین برق با پروانه اشتغال کمک می کند؟

تمرکز اصلی سایت مهندس یاب بر حوزۀ اشتغال مهندسین بوده است.

برای امر حقوقی سازی پروانه، برخی افراد به صورت واسطه و دلالان وجود دارند. و همکاری با این دلالان ممکن است مشکلاتی برای مهندسین به وجود بیاورد. یکی از مزایای مهندس یاب این است که برای آشنایی و همکاری با شرکتهای مربوط به حقوقی سازی پروانه نیازی به مراوده با دلالان ندارند. مهندس یاب پلتفرمهای تماس ویدیویی دارد. که با آن شرایطی را مهیا می کند که مهندسین بدون واسطه با شرکتهای مورد نظر خود همکاری به لحاظ حقوقی سازی کنند.

سایت مهندس یاب درجه بندی ای از شرکتها به لحاظ اعتبار آنها ارائه می کند. بدین صورت مهندسین با خیالی آسوده می توانند پروانه خود را حقوقی سازی کنند.

یکی دیگر از مزایای سایت مهندس یاب حفظ حریم خصوصی کاربر است. یعنی اطلاعات تماس کاربر فقط در صورت تمایل وی به طرف دیگر ارائه می شود.

راحتی کار با سایت مهندس یاب مشخصه مثبت دیگر این سایت است. حساب کاربری شما در مهندس یاب همان شمارۀ تلفن همراه شما است. و به سهولت و آسانی می توانید همین الآن کار با سایت مهندس یاب را شروع کنید.

استخدام مهندس برق از مهندس یاب

یک راهکار ساده برای موفقیت شما

چرا باید از مهندس یاب استفاده کنید ؟!

تمرکز خدمات مهندسی

تمامی مهندسان 7 رشته ساختمان می توانند در این سامانه فعالیت نمایند و این یعنی پلتفرمی برای ارتباط تمامی مهندسان باهم و یا شرکت های مهندسی

آسانی و کارایی

سعی کرده ایم پلتفرم مهندس یاب را بر اساس سادگی و سهولت طراحیکرده و مخاطب را با کوتاه ترین مسیر به مقصودش راهنمایی کنیم

ارزش یابی و رتبه بندی

یکی از خدمات مهندس یاب ارزش یابی و رتبه بندی واقعی شرکت ها و مهندسان بر اساس تجربه کاری ، دانش و سوابق مناسب کاری است که بزودی شاهد آن خواهیم بود

شفافیت و حذف واسطه

شفافیت کاری و حفظ حریم شخصی یکی از اصول این سامانه است و همچنین حذف واسطه های معرفی مهندسان در مهندس یاب حذف شده است.